۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

دنیای این روزهای من (1)




هر آدمی برای خودش یه دنیایی داره. اعتراف می کنم تعریف دنیای آدمها کار آسونی نیست. ولی میشه سعی کرد .

اینجا : گرما و رطوبت . عرق می ریزی بدون اینکه کار سختی انجام داده باشی . دنبال یه اسپری ای هستم که باعث میشه موها توی رطوبت وز نشه !

دانشگاه : یه جای با کلاس . کف کلاسهاش موکت داره . صندلی هاش راحته . خونکه ! یخ می کنی بعضی وقتها . کلی دستگاه پروجکشن داره از اونا که کل دانشکده ما تو ایران یه دونه داشت ! آدم دوست داره درس بخونه توش .

کتابخونه : جایی که توش درس خوندنت تحریک میشه . مخصوصا یه نفر دیگه ام داره می خونه کرمش بیشتر میوفته تو تنت ! در ضمن وقتی چشمت به قفسه های کتابها و مقاله ها میفته با خودت عهد می بندی که هرچه زودتر مقاله آی اس آی پابلیش کنی .

بچه ها : هر کی تو عالمه خودشه . بعضیا رو که فقط آخر ترم وقت امتحانا می بینی . یه عده هم که توی سایبریا خونه دارن و هر روز توی سوپر مارکت و کافه و رستوران زیارتشون می کنی . یه عده رو فقط میشه توی کتابخونه دید . یه عده رو هم جدیدا فقط وقتی من می رم آلاماندا می بینم نمی دونم مقیم اونجان احتمالا .

شهرک : چسبیده به دانشگاه یه شهرکه یه عالمه خونه هست. یه سری شون ویلاس یه سری شون آپارتمان . ایرانی زیاد داره . اکثرا اول میان اینجا . خیلی ها موندگار میشن توش . چون از خونه که بیرون بیای تا 10 بشمری سر کلاسی :دی ولی من خوشم نمی یاد ازش . همه تو همن یه جورایی .

سوپر مارکته : گرون فروشه اعظم . از اون قالتاقاس . همه چیو دوبله حساب می کنه . تنها جاییه تو دنیا که هم شلوغه هم گرون ... وقتی میری توش به این فکر می کنی که چه جوری انحصار می تونه کل علم اقتصاد رو زیر سوال ببره ...

خونه ما : اولا خوب بود ولی الان خسته شدم ازش .

امی : فامیلمونه که پیشه منه . 17 سالشه . قدش بلنده . غر زیاد میزنه . مثل همه بچه های دنیا مغروره . ولی بچه خوبیه بشرطی که درس بخونه .

نیم : دوستمه . از یه کشور شلوغ اومده اینجا . همونجوری روحیه اش شلوغه . زیاد با هم اینور اونور میریم . دوست خوبیه حال می کنم با بعضی چیزاش . خوش تیپه . دخترا زیاد دوستش دارن اونم البته بدش نمی یاد . جوونه دیگه مثل جوونای دیگه :دی

پنی : یه روز اومد تو کتابخونه همینجوری سر صحبت رو وا کرد . هم کلاسیه خوبیه . البته همیشه وقت درس یاد آدم میفته . یا وقتی کار داره .

دیگه فعلا همینا تا بقیه اش رو بعدا ادامه بدم .

۳ نظر:

فهرست وبلاگ من